keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Mulla on sentään sanoma, tyyliä ja taitoa

                  mc mane - lihavat on lepposia

Elikkäs aattelin taas pitkästä aikaa päivitellä tätä mun blogia ku viimekerrrasta on niin paljon aikaa!
Elämän tilanne on muuttunut ja myös mä! Ei ole kyse mistään uudenvuoden lupauksesta vaan ihan omassa päässä tän olen päättänyt :) Eli kirjottelen nyt tän lisäks toista blogia koulun opetussuunnitelman mukaisesti eli sieltä voi löytää ideoita kampauksiin yms kuha jaksan sitäki vaa päivitellä useemmin mut kannattaa käyä vilkasee!

Mulla on nyt projekti käynnissä eli DERBI,mua harvemmin lomilla näkee kaupungissa. Siihen ei ole mitään muuta syytä ku pitäs saaha toi derbi ajokuntoon ennenku kelit sallii ajaa :D Laittelen siitä sit ku se on valmis ni jonkunlaisia kuvia tyyliin Ennen ja Jälkeen. Mut täs jo se mitä viime kesänä siihe vähä räpeltelin :)






Olen myös ruvennut käymään salil, (oikeesti kuka uskois?)  Eikös ollukki jo oikeesti aika päästä kesäkuntoon 2050? :D Pikkuhiljaa hyvää tulee :)

Ja tässä muutama kuvaa mun nykysestä kunnosta :) ja päivittelen sit joskus taas uudestaan kuha oon paremmas kunnos sillee et sen myös huomaa xd


pahoittelen laatua mut sen tekee mun huoneen valostus..

Juu ja sit mitäs vielä? juu eli hiusten väri on taas vaihtunu ..:D
Tässä alkutilanne.
Tässä seuraava vaihe!


Ja tän näköset nää on nykyää! Tsiisus!

Ainii viel yks juttu, kävin muute MP-Messuilla! se tärkein aihe mistä piti täällä kirjottaa! :) Eli oikeesti vähä oli kiva reissu! Bussimatka sinne oli yhtä kaamosta... mut takasi päi iha sikamukava :) Ens vuonna todellakin uudestaan ja toivottavasti nään tuttuja kans ens vuonna tai tuttua... :)

NYT KIITOS JA MOI!





2 kommenttia:

  1. Tosi kiva kuulla, että oot löytänyt mielekästä tekemistä ja jotain mihin panostaa. Muutenkin tässä tekstissä on ihana positiivinen sävy. Keep on going! :) Ps. Tosi hyvin käy sulle toi punertava sävy hiuksiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siiis laitoin tähän vielä colormaskin päälle eli tää on nykyään viel punasempi mut tää antaa vähän aikaa niille taas kasvaa ku ei tarvii sit värjää ku käyttää noit sävytteitä sit :), kun mustassa tyvikasvu näky niin järkysti :'D ja joo muutenki saanu itteeni vähä niskasta kii tän elämisen suhteen xd

      Poista