torstai 12. kesäkuuta 2014

Nyt se on ohi!

HEISSAN!
Juu en tosissaa oo pitkään aikaan kirjotellu taaskaan mtn ku ollu niiiiiiiiiiiiiiiin paljon kaikkee! MULTA LOPPU PERUSKOULU lälläspyy :333 hihiiii eli päättötodistus on ansaittu ja ihan hyväl keskiarvollaki!  Samoin oon saanu mun vloggausta alotettuu. ku mun kone on ollu jumissa ja muutenkin tää lahhoo kässiin! ELI mua jännittää ihan sikana koska huomenna tulee tieto, oonko päässy opiskelee! jei! en vaa muista että saiko mun nimee julkasta netis... ni sit voi olla että saisin tietää vasta maanantaina :( Kokemuksen rintaäänel sanon vaan että käykää se koulu kunnolla! ite tuli hölmöiltyä ja sit harmitti ku piti tehä yhteishaku!  Täs vähän kuvii ja linkkeij <----> ni sit näätte esim mun kevätjuhlamekon ja vähän menoo potkiaista ja sit laitan sen linkin mun kanavalle. pusipusi!
YOUTUBE KANAVA
ASK.FM!!! KYSELKÄÄ! :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti